În anul 1958 a intrat în funcţiune farul de aterizare Mangalia.

El este situat în punctul în φ = 43º48'39"N, λ = 28º33'30"E. Are o lumină albă cu grup de două sclipiri, perioada 5,5 s, vizibilitate 22 Mm, înălţimea luminii de la nivelul mării 72m, înălţimea construcţiei 42 m. Turnul farului este de formă paralelipipedică, de culoare albă, din piatră, având în vârf o cupolă rotundă, albă.

Farul de intrare Mangalia a intrat în funcţiune în anul 1979, este situat pe extremitatea digului de nord - est în punctul φ = 43º47'56", λ = 28º36'01"E. Are o lumină albă cu sclipiri, perioada 4 s, vizibilitate 10 Mm, înălţimea luminii 23 m, înălţimea construcţiei 21 m. Turnul farului este metalic, de culoare gri , din zăbrele, având în vârf o cupolă rotundă, albă. Pe farul de intrare Mangalia se mai află instalat un semnal de ceaţă (nautofon) care emite litera „U” în codul Morse.

Lumina de intrare verde a intrat în funcţiune în anul 1979, este situată pe extremitatea pintenului digului de nord-est în punctul φ = 43º48'04"N, λ = 28º35'43"E. Are o lumină verde cu sclipiri, perioada 3 s, vizibilitate 5 Mm, înălţimea luminii 15 m, înălţimea construcţiei 13 m, este o clădire din beton de culoare bej, având în vârf o cupolă rotundă, verde.

Lumina de intrare roşie a intrat în funcţiune în anul 1979, este situată pe extremitatea digului de sud-est în punctul φ = 43º47'56"N, λ = 28º35'37"E. Are o lumină roşie cu sclipiri., perioada 3 s, vizibilitate 5 Mm, înălţimea luminii 15 m, înălţimea construcţiei 13 m, este o clădire din beton de culoare bej, având în vârf o cupolă rotundă, roşie.

Top